vineri, 18 iunie 2010

Tarpanu'

Pe strada mea, la câteva case distanţă, zace încremenită în timp o maşină roşie. I se spunea "Furia roşie turbo", acum i se spune "Tarpanu'". Este vorba despre un Renault 11 din 1986 care şi-a trăit momentele de glorie în urmă cu trei ani, când alerga prin Bulgaria cu 150 km/h. A urmat drumul Vama Veche - Tohanu Nou, ultimul drum important înainte de o pauză prelungită, în care a îndurat geruri năprasnice sau călduri insuportabile, toate astea sub cerul liber. De doi ani şi ceva, maşina roşie nu s-a deplasat nici măcar un metru. Acum Tarpanu' se uită cu jind la cele câteva zeci de maşini care trec zilnic pe lângă el şi aşteaptă o minune care să-l pună în mişcare şi să-l salveze de programul "Gloaba", pardon, "Rabla".

3 comentarii:

  1. hai sa-i dam foc!?si asa ocupa spatiu degeaba...glumeam!: ca de obicei, continui in aceeasi nota: exasperant de lucid pentru lumea asta si cu un sarcasm covarsitor, dar greu de inteles, pentru cei multi si prosti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt dintre putinii care mai sper la reabilitarea TARPANULUI

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu un 11 si nu am reusit sa il scap de programul RABLA. Se pare ca ne-a blestemat furia asta rosie, cu noua masina avant un accident din care masina a iesit cu daune mai mari decat valoarea ei noua :).

    Mi-a placut la nebunie sa conduc masinuta aia, si jur ca daca as castiga la loto, primul lucru pe care l-as face ar fi sa imi cumpar una si sa o reconditionez... Pentru ca a fost masina copilariei mele :X

    RăspundețiȘtergere